23-04-2020

Stichting BSD zoekt sponsoren

Wilt u als bedrijf, vereniging of organisatie bijdragen als sponsor? Heel graag! U helpt ons met uw financiële bijdrage om onze missie te bereiken. Wij bieden u als tegenprestatie een vermelding op onze website en houden u op de hoogte van de voortgang van de stichting. Wilt u meer weten? Neem dan contact met ons op via info@stichtingbsd.nl.

Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD)
Gezien de structurele vraag op de arbeidsmarkt naar goed opgeleide diervoedingskundigen, wil de Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) studenten motiveren om te kiezen voor studiemodules diervoeding. De stichting wil hiermee tevens bevorderen dat Nederland zijn internationaal toonaangevende rol op het gebied van grondstoffenexpertise, voederwaardering en diervoedingsonderzoek blijft spelen.

De voorlichtings- en wervingscampagne van de stichting bestaat onder meer uit het aanbieden van beurzen, stages en gastcolleges. De stichting is een initiatief van de diervoedersector in Nederland.