19-03-2017

Datum: donderdag 1 juni 2017
Tijdstip: 14.00 – 15.30 uur
Locatie: Etten-Leur

Benieuwd hoe het met de andere BSD-(ex)studiebeursontvangers gaat? Kom naar onze netwerkborrel en het daarop aansluitende Jongerencongres voor de feed professionals!

Op donderdagmiddag 1 juni 2017 organiseert Stichting Bevordering Studie Diervoeding (BSD) haar netwerkborrel. Graag nodigen wij BSD-(ex)studiebeursontvangers uit voor de BSD-netwerkborrel. Henk Flipsen, de voorzitter, zal de opening verzorgen. Vervolgens zal er een korte evaluatieronde worden gehouden en tot slot is er voldoende tijd om elkaar beter te leren kennen en te netwerken.

Aansluitend vindt het Jongerencongres voor de feed professionals op dezelfde locatie plaats, natuurlijk zijn jullie van harte welkom op het Jongerencongres! Deze wordt georganiseerd door Nevedi in samenwerking met Feed Design Lab (FDL), Bemefa en BSD studenten. Binnenkort ontvangen jullie hiervoor de vooraankondiging.
Aanmelden is verplicht vanwege de beschikbare ruimte, je kunt je aanmelding sturen naar het e-mailadres: info@stichtingbsd.nl. Na je aanmelding ontvang je de exacte locatie.

Wij hopen jullie graag te mogen verwelkomen op de netwerkborrel en het jongerencongres!